Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Geffen, Nederland van Paul Berg - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Geffen, Nederland van Paul Berg - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan!

Door: Paul van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Paul

07 Juli 2014 | Nederland, Geffen

Hallo allemaal,

Mijn laatste werkdag zit erop, diploma is opgehaald, het visum is eindelijk binnen en de voorbereidingen zijn zo goed als allemaal gedaan! WE KUNNEN GAAN! Over 2 dagen vertrekken Saskia en ik om 21.30 vanuit Dusseldorf naar Singapore! (Ja, je leest het goed! Helaas tijdens het Nederlands elftal en ben ik bang voor dat we er weinig van meekrijgen aangezien we met 'Air Berlin' vliegen). Samen gaan we 2.5 maand backpacken door Singapore, Maleisië en Indonesië. Saskia gaat dan terug naar Nederland, maar ik blijf tot eind januari 2015 door Zuid-Oost Azië backpacken! Ik ga proberen om regelmatig mijn verhalen en foto's met jullie te delen wat wij daar allemaal meemaken!

We houden contact! ;)

Groetjes Paul

• 07 Juli 2014 - 17:23

Imke:

Hey Paul,

Geniet lekker van deze onvergetelijke reis!! Veel plezier en leuke reiservaringen gewenst!! X Imke

• 07 Juli 2014 - 17:28

Ilse:

Hey Paul!

Heel veel plezier! Geniet van deze supermooie reis! En ben heel benieuwd naar je foto's en vIlselen

X ilse

• 07 Juli 2014 - 17:31

Juultje :

He Paul,

Wat een gaaf avontuur ga je tegemoet.
    Geniet ervan!!

Ik ben benieuwd naar je verhalen.

Groetjes Juultje

• 07 Juli 2014 - 17:32

Lianne:

Gaaf! Veel plezier!

• 07 Juli 2014 - 17:41

Daisy:

Echt gaaf Paul!! Heel veel plezier en geniet ervan!!

• 07 Juli 2014 - 17:49

Lilian:

Super gaaf Paulie! Alvast heeeel veel plezier!

• 07 Juli 2014 - 17:52

Karlijn:

wat een geluk, je vandaag nog een keer gezien!
    xxx

• 07 Juli 2014 - 18:19

Tamara:

Gaaf!! Heel veel plezier x

• 07 Juli 2014 - 18:25

Miep:

Hoi Paul!
    Veel plezier vanavond met je afscheidsfeestje en heel veel succes, plezier en geluk op reis! Geniet ervan met volle teugen! Je hebt er zo hard voor gewerkt en gespaard, nu de wereld ontdekken en lol maken! HAVE FUN!
    X Miep

• 07 Juli 2014 - 18:28

Ina Megens. :

Nou paul , heel veel reisplezier , je zal wel denken : heb je weer z'n moeder : wel voorzichtig zijn he. , geniet ervan , deze ervaring is van wereldklasse , dus heel veel bekijken en doen en vooral genieten van alles , veel foto's hierop zetten dan kunnen wij allemaal meegenieten , groetjes ina

• 07 Juli 2014 - 18:33

Mandy:

Hee Paul! Heel veel plezier geniet ervan! Gaat vast helemaal goed komen! X

• 07 Juli 2014 - 18:46

Claudia:

Super veel plezier paul en sas! Goede keus gemaakt!! Als je nog iets wil weten laat het maar horen. Heb er namelijk veel gevaren :p Maar geniet vooral van al het moois wat je tegwn gaat komen en mee gaat maken! Dikke knuffel xxx

• 07 Juli 2014 - 19:25

Angelique:

Hey Paul!!!

Een kei fijne reis!!! En vooral flink genieten!!
    Ik lees het wel.

• 07 Juli 2014 - 19:32

Loes (la Salle) :

SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER veel plezier Paul!!
    Geniet van elke seconde en doe alles wat ik nooit zou doen ;)

• 07 Juli 2014 - 20:31

Helma Langens:

Hoi Paul Een hele fijne reis gewenst, geniet ontzettend van al wat je ziet en meemaakt. Maak veel mooie foto s dan genieten wij thuis van jouw reis via jouw verhalen en foto s. Het is een prachtig avontuur wat je tegemoet gaat, super veel plezier. Een goede vlucht woensdag . Vele groetjes Cor-Helma-Christa-Linda

• 07 Juli 2014 - 21:11

Angelique :

Hoi Paul,
    Heel veel plezier en geniet ervan!!!

• 07 Juli 2014 - 22:46

Geert:

Yo Paulus. Geniet van deze prachtige reis. Groeten uit Boxtel.

• 07 Juli 2014 - 23:19

Malu:

Haai lieve pauly!

Heeeeel veeel plezier ! Ga er lekker van genieten
    Want je hebt het dubbel en dwars verdiend!
    Ik ga je volgen en hoop leuke avonturen te kunnen lezen!
    Jammer dat ik je niet meer heb gezien van te voren
    Maar als je terug bent dan gaan we samen borrelen!
    Have fun en pas goed op elkaar en jezelf!

Liefs xxx
    Luma

• 08 Juli 2014 - 00:03

Martine:

Véél plezier, mooie reis, unieke ervaringen, pas goed op jezelf :-) maar vooral genieten! groetjes Martine.

• 08 Juli 2014 - 07:32

Angela & Kees:

Met je diploma in the pocket moet het Groots Geffens Rijk het nu een half jaar zonder jou doen. Heel veel plezier Polleke, geniet ervan! Dikke x

• 08 Juli 2014 - 09:37

Gwen:

Geniet!! X

• 14 Juli 2014 - 22:08

Sandelaaaaaaaaaaaa:

Heerlijk Paulie:

Geniet ervan, sta op je mailinglist dus ik blijf op de hoogte! ;-)

Groetjessssssssssssssssssssss